Afirmații de susținere a procesului

Afirmațiile pot susține vindecarea sau ieșirea din crize sau frici. Desigur, este nevoie să ne aducem aminte de ele și nu vor fi utile tuturor oamenilor în același mod. Cei care sunt înclinați să folosească cuvintele și câmpul informațional vor avea o mai mare atracție pentru lucrul cu afirmațiile. Este ok dacă nu sunteți atrași de acest mod de lucru, la fel cum este ok să nu fiți atrași de altele. Fiecare are modul său de a procesa lumea și de a o exprima, așa că uneltele vor fi diferite.

Vă invit să folosiți afirmațiile și să vedeți cum vă simțiți folosind acest instrument. Pentru aceasta, pur și simplu citiți cu voce tare afirmațiile de mai jos. Afirmațiile sunt făcute să fie utilizate ca exerciții zilnice, timp de cel puțin 21 de zile, pentru a crea un declanșator intern spre o schimbare în subconștient și în conștient.

Cum se folosesc ?

Dacă doriți să începeți de undeva, alegeți 5 afirmații zilnice, scrieți-le pe o foaie și lipiți-le pe o oglindă în care vă uitați zilnic. Atunci când ajungeți să vă uitați în ea, citiți și acele afirmații. În acest mod nu-i nevoie să vă aduceți aminte și vor face parte din rutina zilnică.

Dacă simțiți rezistență interioară, atunci veți conștientiza ideile, motivațiile, energia și credințele care se opun la ceea ce doriți să obțineți. Observați-le și vedeți cum se leagă una de cealaltă, urmăriți firul lor și ceea ce stârnesc în voi.

Mai jos găsiți câteva afirmații utile în lucrul cu frica și în stimularea echilibrului în interiorul corpului vostru. Acestea sunt prezentate în 3 nivele, în funcție de rezistența pe care o simțiți. Vedeți unde aveți cea mai puțină rezistență și începeți de acolo. Puteți să începeți cu o listă mai mică decât aceasta sau cu tot grupul.

Aceste afirmații pot fi folosite și înaintea unui exercițiu de contemplare al oricăror frici, pentru a stimula gradul de prezență și conștientizare.

Folosiți afirmațiile pentru un program zilnic între 21 și 40 de zile. Continuați dacă vă simțiți inspirați. În timpul programului nu schimbați afirmațiile alese.

Afirmații nivel începători

Citiți cu voce tare sau voce internă și simțiți.

  • Îmi dau permisiune să privesc frica și să o simt.
  • Mă susțin și îmi ofer acceptare când simt frică.
  • Dezvolt abilitatea de a reveni în echilibru în momentele dificile.
  • Îmi permit să fiu atent(ă) la ceea ce simt.
  • Îmi permit să simt emoțiile dificile cu detașare.
  • Cultiv încrederea în a asculta mesajul fricilor mele.
  • Îmi dau permisiune să primesc ajutorul potrivit.
  • Îmi permit să fiu vulnerabil(ă) și am grijă de mine.
  • Mă deschid către toate posibilitățile de soluționare benefice pentru mine.
  • Am încredere că există o soluție, în aliniament cu ceea ce sunt, și că o voi recunoaște.
  • Mă deschid către toate informațiile necesare pentru a găsi soluția cea mai benefică pentru mine.

Afirmații nivel mediu

Citiți cu voce tare sau voce internă și simțiți.

  • Am curaj să privesc frica și să o simt.
  • Este ok să simt frică.
  • Am abilitatea de a reveni în echilibru în momentele dificile.
  • Îmi permit să fiu atent(ă) la ceea ce simt.
  • Îmi permit să simt emoțiile dificile cu detașare.
  • Mă deschid la a asculta mesajul fricilor mele.
  • Mă deschid spre ajutorul potrivit.
  • Îmi accept vulnerabilitățile și am grijă de mine.
  • Sunt deschis(ă) către toate posibilitățile de soluționare benefice pentru mine.
  • Sunt sigur(ă) că există o soluție, în aliniament cu ceea ce sunt, și că o voi recunoaște.
  • Sunt deschis(ă) către toate informațiile necesare pentru a găsi soluția cea mai benefică pentru mine.

Afirmații nivel avansat

Citiți cu voce tare sau voce internă și simțiți.

  • Privesc frica și să o simt ca parte din mine.
  • Sunt pace în mijlocul fricii.
  • Sunt echilibru și balanță în momentele dificile.
  • Sunt complet conectat(ă) cu ceea ce simt.
  • Sunt prezent(ă) și detașat(ă) în emoțiile mele.
  • Ascult atent și înțeleg mesajul fricilor mele.
  • Sunt ajutorul potrivit la momentul potrivit.
  • Sunt prezent în mine și cu mine.
  • Am acces la toate posibilitățile de soluționare benefice pentru mine.
  • Recunosc ușor soluțiile în aliniament cu ceea ce sunt.
  • Găsesc toate informațiile necesare pentru soluția cea mai benefică pentru mine.

Avem diferite nivele de afirmații pentru a putea lucra încet încet cu rezistența. În funcție de câtă rezistență aveți, folosiți afirmațiile corespunzătoare. Cu timpul puteți avansa la următorul nivel. Dacă reușiți să vă analizați rezistența și să o observați, atunci faceți acest lucru, dar, încercați să nu vă certați prea mult cu rezistența voastră, deoarece pur și simplu vă distrage.

Nu ezita să lași un comentariu, o întrebare sau o împărtășire, învățăm unii de la ceilalți.


Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Înainte de a comenta citește regulile de inserare comentarii.

1100 caractere disponibile

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.