Experiența stării de frică

Obiective de atins

Listă cu obiective simple pentru a orienta în mai toate subiectele de explorare din acest curs.

  • Citiți textul
  • Pregătiți spațiul și momentul pentru a asculta
  • Decideți dacă doriți să scrieți sau nu și găsiți uneltele necesare
  • Calmați respirația și observați pentru o clipă starea generală
  • Ascultați transmisiunea audio
  • Contemplați sau răspundeți la întrebările sugerate. Acest punct poate fi realizat ulterior.

Frica de frică

Experiența stării de frică este una complexă deși este cea mai comună emoție. În pofida faptului că este cea care este simțită foarte des, sub mai toate celelalte tipuri de emoții, este și cea de care ne ferim puternic. Explorarea acestei emoții poate fi dificilă dar aduce multe comori de înțelegere asupra proceselor naturale din corpul nostru fizic și energetic, și asupra modului de percepție pe care l-am construit în jurul acesteia.

Prima dată ne putem confrunta cu frica de a simți orice emoție, care vine să pună o restricție asupra acestora, spunând că există un pericol de a fi răniți sau a simți lucruri inconfortabile. Această frică este pusă ca un motiv sau ca o acoperire de protecție ce ascunde alte emoții, inclusiv alte frici.

Vedem că frica poate fi folosită pentru a acoperi alte frici, și astfel se pot crea lanțuri de frici ce funcționează repetitiv, mișcându-se într-un cerc sau mai multe. Aceste cercuri se activează în anumite momente și simțim cu rulăm programe de frici de acoperire sau scăpare din acea situație.

Aceste cercuri sunt de obicei create în copilărie sau pe parcursul creșterii noastre. Ele se așază în subconștientul nostru, pentru că acesta este foarte deschis spre absorbția de informații la vârste fragede, și deoarece conștientului îi ia mai mult timp să se ancoreze în corpul fizic pentru a putea să filtreze sau să administreze toate acestea.

Sesiunea de explorare

În transmisiune dezvolt experiența în sine, cum se simte frica și ce simțim sau facem în acele momente.

În general recomand să ascultați de mai multe ori, pentru a prinde și alte subtilități sau pentru a stabiliza mai ușor informația primită. De fiecare dată când simți rezistență, observă și readu focalizarea înapoi la ascultare. Dacă ai o mare rezistență, te invit să scrii despre acea rezistență pentru a o cunoaște mai bine. În același timp, încearcă să nu pui foarte multă atenție pe rezistență, deoarece poate să îți ocupe tot timpul și să te distragă.

Pregătire

Găsește un moment de relaxare și stai în liniște pentru a asculta. Dacă nu ai acum acel timp te rog să îți propui un anumit moment. Dacă îți place să ai un plan stabilit atunci notează acel moment în agenda ta zilnică.

În timpul ascultării poți nota idei sau face un sumar. Aceasta te poate menține mai atent(ă) pe subiect. Dacă dorești să faci acestea, pentru o mai bună integrare, ia cu tine un caiet și un pix. Poți face sumarul de la prima ascultare sau să lași această acțiune pentru a doua ascultare.

Când ești gata, pregătește spațiul și propune-ți să asculți cu atenție. Decide ceea ce faci și poți chiar spune asta cu voce tare :"Doresc să ascult în liniște și creez un moment propice pentru a integra și înțelege ceea ce aud."

Dacă dorești să cultivi atenția poți folosi și următoarele afirmații. Fii liber(ă) să le modifici sau să adaugi altele.

Afirmații înainte de a asculta

  • Eliberez rezistența și o observ cu detașare.
  • Sunt atenție sporită și prezență.
  • Toate aspectele mele sunt focalizate aici și acum.
  • Mă deschid către a înțelege și integra în acord cu voia divină.
  • Cer părților mele divine să mă ghideze în integrarea informației primite și a tot ce s-a transmis în spatele cuvintelor.

Transmisiunea audio

După ce ai ascultat, ia câteva minute să revii cu atenția pe corpul fizic și camera unde te afli, în cazul în care nu ai scris și nu ți-ai folosit corpul fizic.

Întrebări de contemplat

Folosește aceste întrebări pentru a descoperi și stabiliza aspectele acestui subiect.

  • Cum te simți când te gândești la frică
  • Care este reacția ta uzuală în stările de frică
  • Cum reacționează membrii familiei în care te-ai născut, în stările de frică
  • Cum reacționează copii, soțul sau prietenii apropiați în stările de frică

Mergi în ritmul tău și nu ezita să lași un comentariu, o întrebare sau o împărtășire.


Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Înainte de a comenta citește regulile de inserare comentarii.

1100 caractere disponibile

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.